fikir dulu ye kwn2 :)

you may say sometimes life is kinda tired right? probs everywhere, 
buat salah sikit pon org nk marah. nak nasihat org, org kate kite memandai je. 
skrg ni nak buat semua prkare kne fikir betul2. 
sbb yang salah tu cpt je org nmpk. bile kite buat baik tu mmg tak ah.
kita kne ingat. ramai manusia zmn skrg mlut takleh duk diam. tp bukan semua la ye. 
nak cri je kslahan org cpt je. pastu post kt facebook laa maki2 segala. buat pages la bagai2. 
kan semua tu boleh mengaibkan org? diorang ni tak knal dosa pahala ke ape. 
hati2 laa bila buat status tu. nanti memakan diri. 
ni tak, kt fb raja samseng je ckp. dpn2 diam. amende semua tu. dah hebat sgt? haha
aku jugak yg sakit mata, sakit otak duk tgk mende2 alah ni.
pompuan pon same naik. ya allah. mcm2. dunia blake
ade jugak yang ckp, facebook aku, hak aku la nak type ape pon kan. 
ye, mmglah. tp takleh ke buat sttus yg sopan siket.
aku bkan nak tunjuk baik tp fikir2 la sikit. masing2 dah besar. 
kpd yg trasa. mintak maaf bnyak2 ye :D SMILEE :)


asal entry aku kali ni serius smcm? haahaha
AND YESS! ITS FRIDAY. :D

2 comments:

i am S!L4H.. said...

bdk sekolah pon bole pikir, ni yg terlebih sekolah x tau lahhh


^^

helloimms. said...

haha bdk sekolah ni berfkiran matang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...